Pogoji poslovanja

Zasebnost

Spodaj navedeni splošni pogoji veljajo za vse transakcije na spletnem mestu tuli.si. Uporabnik te strani soglaša s splošnimi pogoji. Pri oddaji naročila uporabnik potrdi, da sprejema naslednje pogoje. Prosimo, natančno preberite pogoje poslovanja, saj tuli.si ne prevzema nikakršne odgovornosti za malomarnost pri branju teh pogojev. Ti pogoji ne vplivajo na vaše zakonsko določene pravice. Če pristojno sodišče določi, da so ti pogoji neveljavni, nezakoniti ali neizvršljivi, jih je treba odpraviti, vse ostale določbe pa veljajo naprej.

Pogoji

Vsako naročilo izvedeno prek spletne strani je izvedeno pod splošnimi pogoji poslovanja. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev. To vključuje pravico do spremembe in izbrisa katerekoli vsebine na spletni strani, brez predhodnega opozorila. Uporabnik prevzema odgovornost, da prebere pogoje ob vsakokratni oddaji naročila. Ti pogoji ne izključujejo vaših zakonsko določenih pravic. Uporabnik se z oddanim naročilom zavezuje, da bo spoštoval splošne pogoje poslovanja.

Opis blaga

Vse slike in opisi blaga predstavljajo le splošni opis blaga. Specifikacije izdelka se lahko razlikujejo glede na dobavitelja in se ne upoštevajo kot popoln opis izdelka, ki se prodaja. Za podrobnejše specifikacije nas lahko kupec kontaktira po elektronski pošti ali telefonu. V nekaterih primerih lahko dobavimo neposredno alternativno blagovno znamko zaradi nerazpoložljivosti izdelka. Ker želimo vzdrževati visoke standarde storitev, si pridržujemo pravico, da vam pošljemo enakovreden izdelek, če z vami ne bo mogoče vzpostaviti stika v roku 48 ur po datumu naročila. Vse specifikacije izdelkov so bile zbrane iz dostopnih virov naših dobaviteljev ali zanesljivih javnih virov. Namen tuli.si je, da so vse prikazane informacije čim bolj natančne, vendar ne more jamčiti za popolno točnost informacij, prikazanih na tem spletnem mestu in ne prevzema odgovornosti za kakršno koli napako. V nekaterih primerih, ko je naročen ležaj standardne zračnosti, lahko pošljemo ležaj z zračnostjo C3, če standardni niso na zalogi. Menimo, da je C3 boljši od standarda in da bo deloval vsaj v enakih pogojih, če ne zahtevnejših. V primeru naročila ležajev C3 nikoli ne pošiljamo standardnih ležajev. Če ne želite prejemati oznake C3 namesto standarda, to navedite ob naročilu. Če želite, da se to blago spremeni po dostavi, nas prosimo o tem obvestite.

Naročila

Vsa naročila so potrditev, da uporabniki spletnih strani sprejemajo splošne pogoje uporabe. Tuli.si lahko zavrne naročilo iz katerega koli razloga. Če naročeno blago trenutno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in ponudili možnost, da počakate na dobavo blaga, oziroma prekličete naročilo, pri čemer vam v roku 28 dni povrnemo stroške nakupa. Vsa naročila so odvisna od razpoložljivosti zaloge.

Plačilo in cena

Cena blaga bo jasno prikazana na spletni strani izdelka. Navedena cena ne vključuje stroškov dostave. Celotno ceno, vključno z DDV-jem in stroški dostave, je vedno mogoče videti v nakupovlni košarici, preden zaključite naročilo. Po prejemu naročila tuli.si po e-pošti obvesti kupca glede cene in opisa naročenega blaga. Sprejemamo vse glavne kreditne in debetne kartice, katerih podrobnosti so prikazane na spletni strani. Nepravilna oz. nepopolna informacija lahko povzroči zamudo pri naročilu. Kupci morajo prodajalcu tuli.si zagotoviti: natančne podrobnosti o kartici natančen naslov za izstavitev računa natančne kontaktne podatke (telefon in elektronska pošta)

Dostava

Naročila po Sloveniji bodo odpremljena v roku 1 do 4 dni, potem ko je naročilo potrjeno z obeh strani in plačilo izvedeno. Tuli.si ne prevzema odgovornosti za izgubo ali stroške nastale z zamudo pri dostavi. Če naročeno blago trenutno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in ponudili možnost, da počakate na dobavo blaga, oziroma prekličete naročilo, pri čemer vam v roku 28 dni povrnemo stroške nakupa. Dostava bo izvršena na naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu. Stranka prevzema odgovornost za prevzem dostave.

Preklic naročila in vračila

Stranka lahko prekliče svoje naročilo do odpošiljanja pošiljke. Če stranka odpove naročilo pred odpošiljanjem, bo plačan znesek nakupa povrnjen v roku 28 dni. V kolikor po prejemu ugotovite, da je blago poškodovano oziroma ne deluje pravilno, nas o tem prosimo obvestite v roku treh dni. Če nas o tem ne obvestite v roku treh dni, bomo upoštevali, da ste blago sprejeli. Za prevzem poškodovanega blaga bomo poskrbeli v roku 28 dni po dostavi. Stranka je upravičena do povračila celotne kupnine, če ugotovi, da je blago nedelujoče/poškodovano s strani tuli.si. Stranka prevzema odgovornost, da obvesti tuli.si v roku treh dni, če prejme napačno blago oz. napačno količino naročenega blaga. Vsako vračilo plačila bo izvedeno na enak način, kot je bilo izvedeno prvotno plačilo (PayPal, kreditna kartica).

Pritožbe

V primeru pritožb, nas prosimo kontaktirajte. Poskusili vam bomo odgovoriti v roku 7 dni z informacijami o nadaljnjih korakih. Cenimo vsak vaš predlog in pobudo za odpravo težav in izboljšanje uporabniške izkušnje v naši trgovini.