Tuli experience

Tuli d.o.o. je uspešno pridobil sredstva JPTT2020-COVID19

V septembru 2020 smo v podjetju Tuli d.o.o. uspešno pridobli sredstva iz javnega razpisa: »Javni poziv za sofinanciranje digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih (JPTT2020-COVID19)«

Opis operacije:

 

Z operacijo »Tuli: Izboljšava spletne trgovine in izpostavitev novega prodajnega kanala (Amazon)« smo v Tuli d.o.o. vzpostV septembru 2020 smo v podjetju Tuli d.o.o. uspešno pridobli sredstva iz javnega razpisa: »Javni poziv za sofinanciranje digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih (JPTT2020-COVID19)« smo vzpostavili kanal Amazon in optimizirali spletno mesto. Z operacijo smo želeli povečati obseg spletne prodaje in tako ublažiti izpad dohodkov, ki je nastal z zaprtjem fizične trgovine med splošnim zaprtjem javnega življenja spomladi 2020.

 

Vzpostavitev kanala Amazon

 

Namen: a) Vzpostavitev prodaje preko globalnih mednarodnih platform za spletno prodajo.

Višina subvencije: 3.499,30 EUR

Cilji in rezultati operacije: Tuli s spletno trgovino nagovarja predvsem nišne oziroma specializirane profile kupcev, zamuja pa množično potrošnjo, ki se je prav v času pandemije povečala. Tuli pred začetkom operacije še ni imel odprtega Amazon računa.

V sklop operacije so bile zajete naslednje aktivnosti: odprtje Amazon računa, priprava kataloga izdelkov, vnos artiklov na platformo, svetovanje pri spremljanju analitike prodaje na platformi.

S pomočjo operacije smo na Amazonu uspešno objavili prve produkte. Pričakujemo, da bomo v sklopu Amazona mednarodno potrošnjo povečali za 5 % v obdobju 1 leta.

 

Optimiziacija spletnega mesta

 

Namen: (e) Optimizacija spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov, vzpostavitev sistemov merjenja učinkov digitalnih komunikacij in sistemov sledenja potencialnim strankam v okviru digitalnih prodajnih kanalov, vse namenjeno tujim kupcem/tuji poslovni javnosti.

Višina subvencije: 3.500,00 EUR

Cilji in rezultati operacije: Pred operacije je Tuli že imel delujočo spletno trgovino, ki pa je bila slabo prilagojena za mobilne telefone, določene strani so se nalagale predolgo, bilo pa je tudi še veliko priložnosti za izboljšavo uporabniške izkušnje in uporabniških tokov.

V sklopu operacije smo tako izvedli analizo izhodnih strani, namestili smo dodatna orodja za kvalitativno analizo (t.i. heatmapsi in vprašalniki); optimizirali smo uporabniške tokove in uporabniško izkušnjo in pripravili nove mreže načrte za strani potrebne prenove. Poleg tega smo vzpostavili tudi re-marketing prek spletnega oglaševanja in vzpostavili sistem poročil s ključnimi KPI-ji.

S pomočjo operacije, je bilo že v prvih mesecih mogoče zaznati porast prodaje, pričakujemo pa, da se bo ta povečala za 5 % v obdobju enega leta.

 

 

___

Operacija je bila za sofinanciranje izbrana na Javnem pozivu za sofinanciranje digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

 

Komentirajte

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen. Obvezna polja so označena *