Aplikacije linearnih modulov

Obstaja veliko idej, ki bi jih lahko uporabili kot rešitev za ključne aplikacije. Dilema, s katero se danes soočamo inženirji, ni več konstrukcija linearnega modula od samega začetka, temveč izbira najboljše rešitve iz širokega nabora razpoložljivih konfiguracij. Najpogostejše rešitve proizvajalcev posebej za linearne modulne aplikacije so kroglična vretena, linearni aktuatorji, jermeni in pnevmatika.

Potrebujete pomoč pri iskanju produktov?

Pošljite povpraševanje

Ali nam pošljite sporočilo na info@tuli.si

VRETENSKO GNANI MODULI

Moduli s krogličnimi vreteni so namenjeni aplikacijam, ki zahtevajo visoko natančnost pozicioniranja, visoko ponovljivost in zmogljivosti z visokim potiskom obremenitve. S pomočjo prednapete matice lahko odstranimo možnost pojava zračnosti. Kroglična vretena omogočajo tudi širok spekter zahtev glede hitrosti in če so opremljeni s posebno zavoro, lahko celo preprečijo drsenje nazaj in premik navzgor.

BALL SCREW DRIVEN SYSTEM

Glavna omejitev modulov, ki jih poganjajo kroglična vretena, je njihova potovalna dolžina. Daljše vreteno pomeni manjšo dovoljeno hitrost. To je posledica povešanja vretena pod svojo težo. Dodatne podporne enote lahko pomagajo preprečiti ta učinek, vendar na račun prostora in celotnih stroškov modula.

JERMENSKO GNANI MODULI

Jermensko gnani moduli so najboljši, zaradi svoje sposobnosti dolgih hodov. Prav tako lahko dosežejo visoke hitrosti. Tipične hitrosti za takšne sisteme lahko dosegajo do 10 m/s. Jermensko gnani moduli so prav tako odlični za delovanje v težkih okoljih, saj ne vsebujejo nobenih vrtljivih elementov, zato pa ni nevarnosti poškodb, ki jih povzročajo razbitine. Jermeni so narejeni iz poliuretana, in lahko prenesejo najpogostejše vrste kemične kontaminacije.

BELT DRIVEN SYSTEMS

Slaba stran jermensko gnanih modulov je, da se jermeni lahko raztegnejo. Tudi tisti, ojačeni z jeklom, bodo sčasoma podlegli nekakšni obliki raztegovanja. Pretirano raztegovanje povzroči zmanjšanje ponovljivosti in natančnosti potovanja. Druga pomanjkljivost jermensko gnanih modulov je njihova občutljivost na resonanco. To povzroča raztegljivost jermena. Medtem ko lahko nadomestite resonanco s pravilno nastavitvijo pogona, lahko pri drugih aplikacijah z večjim številom pojemkov in pospeševanja ali obremenitvami pride do neželenega časa poravnave.

MODULI GNAN Z LINEARNIMI MOTORJI

Kljub temu, da so bili nekoč predragi za večino aplikacij, so linearni motorji sedaj uporabljeni za obdelavo nalog in pozicioniranje v panogah, kot so montaža in pakiranje. Lahko se zahvalimo nižjim proizvodnim stroškom za ta trend. Čeprav so za inženirje najbolj privlačne lastnosti linearnih motorjev njihova zmogljivost visokih hitrosti, natančnost pri pozicioniranju in relativno nizke potrebe po vzdrževanju. Prav tako zagotavljajo možnost uporabe več neodvisnih vozičkov v sistemu, podobno kot rešitve z zobato letvijo in zobniki.

LINEAR MOTOR DRIVEN SYSTEMS

Ker linearni motorji nimajo mehanskih elementov, ki bi preprečili zdrs bremena, ne priporočamo jih za uporabo v vertikalnih aplikacijah. Linearni motorji so prav tako zelo občutljivi na razbitine in druge oblike kontaminacije. To je posledica vključitve močnih magnetov v zasnovi motorja.

MODULI NA POGON Z ZOBATO LETVIJO IN ZOBNIKOM

Moduli na pogon z zobato letvijo in zobnikom zagotavljajo visoke sile potiska in to lahko storijo pri velikih potovalnih dolžinah. Njihova posebna oblika omogoča uporabo večjega števila vozičkov v enem sistemu, kar je uporabno pri aplikacijah, ki težijo k hitri avtomatizaciji.

RACK AND PINION DRIVEN SYSTEMS

Čeprav so na voljo kakovostne različice z nizko zračnostjo, ti moduli imajo v splošnem nižjo pozicijsko natančnost v primerjavi z drugimi alternativnimi linearnimi sistemi gibanja. Moduli na pogon z zobato letvijo in zobniki so znani tudi po svoji glasnosti, ki je odvisna od profila in kakovosti zobnikov.

PNEVMATSKO GNANI MODULI

Pnevmatsko gnane module poganja vir stisnjenega zraka. Ti moduli imajo najnižjo točnost in ponovljivost od vseh prej obravnavanih modulov, pri čemer je glavna težava nesposobnost zaustavljanja modula med določenimi položaji.

PNEUMATIC DRIVEN SYSTEMS

Pnevmatski linearni moduli imajo običajno vgrajeno zunanjo aluminijasto ohišje, ki omogoča vključitev končnih dušilcev in zaščitnih pokrovov v zasnovo sistema. Za enostavno gibanje od točke A do točke B ti sistemi lahko predstavljajo najcenejšo in najpreprostejšo rešitev.

Ne zamudite naše naslednje objave!

Vpišite svojo e-pošto in se prijavite na naše e-novice.

Tagi:

Komentirajte

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen. Obvezna polja so označena *